Publicación no Boletin de diversas Bolsas de emprego.

No BOP Nº 99 do 28/05/2018 saen publicadas varias convocatorias de emprego do Concello de Boimorto:

• Convocatoria para a formación da I bolsa de traballo para realizar contratacións laborais temporais como FISIOTERAPEUTA da Residencia de persoas maiores e Centro de día. Ver convocatoria na WEB.
  • Convocatoria para a formación da II bolsa de traballo para realizar contratacións laborais temporais como XEROCULTOR/ AUXILIAR DE XERIATRÍA da Residencia.Ver convocatoria na WEB.
  • Convocatoria Programa de integración laboral de persoal de obras e servizos mínimos municipais, tres peóns.Ver convocatoria na WEB.
  • Convocatoria para a selección de persoal laboral temporal para brigada de prevención e defensa contra incendios forestais (1 xefe de brigada, 1 peón condutor e 3 peóns de brigada).Ver convocatoria na WEB.

O prazo de presentación de instancias para todas elas é de 5 días hábiles contados a partir do día seguinte ao da publicación do anuncio no BOP no caso que nos ocupa, ao sair publicadas o 28 de maio, o prazo remata o 04 de xuño de 2018.

Acceso directo ao BOP Completo