Excursion a Fátima

Mércores, 18 Maio, 2016 - 08:30 a Venres, 20 Maio, 2016 - 18:59

Lugar evento:

Saida do Campo do Rosario

Excursión ó Santuario de Fátima (Portugal)

Os días 18 e 19 de maio de 2016.

Itinerario:

* Mércores 18 de maio: 08:30 Saída do Campo do Rosario de Boimorto, parada para almorzo, visita o santuario Bom Jesus - Braga, xantar en  Saameiro.  Chegada o Hotel , Fátima -Visita ó Santuario de Fátima (Capeliña + 2 Basílicas) - Misa en español na Capeliña das Aparicións - Rosario e procesión- Cea no hotel e aloxamento en habitacións dobres.

* Xoves 19 de maio: Visita a Basílica - Visita ós Valiños, Loca do Anjo e casas dos Pastoriños - Xantar no hotel - saída cara Boimorto - parada para café e chegada a Boimorto.

O prazo de inscrición remata o 15 de abril debido a que os hoteis precisan confirmar as reservas cun mes de anterioridade. Os menores de idade deberán ir acompañados por un adulto. O mínimo de participantes será 35 e ata un máximo de 50. As prazas son limitadas, iranse cubrindo por orde de inscrición, é obrigatorio facer o pagamento no momento de inscribirse.

PREZO:     Maiores de 12 anos: 50€     Menores de 12 anos: 40€

Anotarse no Concello ou no Centro Social Municipal de Maiores.

Máis información 981516520