Voluntariado - Festival de la Luz. Cosecha 2013.

As persoas que estean interesadas en facer o curso de Protección Civil e non esteñan empadroadas en Boimorto, deben informarse se no seu concello teñen Asociación de Voluntarios de Protección Civil, e se é así comunicarnolo. Pois o curso de Protección Civil que imos realizar en Boimorto solo poden asistir os empadroados no Concello.
Así mesmo, aparte do traballo como Protección Civil no Festival tamen haberá traballo no parking ou no camping, nestas tarefas non é preciso nungunha formacion especifica polo que é a forma mais sinxela para a xente no empadroada de acceder ao voluntariado no festival.
Todos os interesados en participar nas accions de voluntariado do Festival deben rellenar o seguinte formulario e dende o Concello poñeremonos en contacto con vos para ver as necesidades/dispoñibilidade de horarios.