Actualidade

Magreco celébrase o 28 e 29 de marzo cunha mostra de cans de caza, maquinaria agrícola e a poxa de xovencas

Unha exposición de cans de caza das razas Beagle e Beagle Harrier será este ano unha das principais novidades de Magreco, a feira de maquinaria agrícola e forestal, razas autóctonas e produtos ecolóxicos que organiza o Concello de Boimorto en colaboración coa Consellería de Medio Rural. A edición 2020 celebrarase durante os días 28 e 29 de marzo nos arredores do polideportivo municipal, e volverá a contar coa tradicional poxa de xovencas, que o domingo a mediodía se converte nun dos actos máis concorridos de Magreco.

Corte suministro de auga

Na madrugada de hoxe, venres 21 de febreiro ao sabado 22 teremos un corte da auga da traída municipal a fin de solventar uns problemas detectados na rede de suministro. O corte terá lugar entre as 0:00 h. e as 4:00 h. desta madrugada aproximadamente.

Rogamos desculpen as molestias que lles poida causar este corte e tomen as medidas para que lles afecte o menos posible.

Páxinas

Subscribe to Actualidade