BOLSA DE TRABALLO NºII (SUBSIDIARIA) LABORAL TEMPORAL XEROCULTOR DA RESIDENCIA E CENTRO DE DÍA MUNICIPAL DE BOIMORTO.

Na data de hoxe, 30/09/2022 sae publicado extracto da convocatoria de bases para a formación da BOLSA DE TRABALLO NºII (SUBSIDIARIA) LABORAL TEMPORAL XEROCULTOR DA RESIDENCIA E CENTRO DE DÍA MUNICIPAL DE BOIMORTO que da comezo ao prazo de presentación de instancias.

Poderanse presentar instancias dende maña 01/10/2022 ata o 10/10/2022.(10 dias naturais)

Poden ver as bases completas no taboleiro de anuncios electrónico da sede municipal:

Poden ver a lista provisional de admitidos/as no taboleiro de anuncios electrónico da sede:

Ver lista provisional de admitidos (enlace)

Poden ver a lista definitiva de admitidos/as e CONVOCATORIA PARA A PROBA DE OPOSICIÓN no taboleiro de anuncios electrónico da sede:

Ver lista definitiva de admitidos e convocatoria  (enlace)

Poden ver a puntuación da oposición no taboleiro de anuncios electrónico da sede:

Ver puntuación  (enlace)

Poden ver no taboleiro de anuncios electrónico da sede:

• Rectificación da publicación puntuación da oposición

• e Decreto de formación da bolsa

Ver no taboleiro de anuncios (enlace)