Actualidade

Axudas do PEL 2020 para pemes e autónomos - Deputacion Coruña

Poden solicitarse ata o 11 de xuño

Na liña PEL-PEMES, a Deputación financia ata o 70% do salario dun traballador/a contratado durante un período de un ano.

A liña PEL-Emprende subvenciona novos investimentos en empresas de menos de cinco anos con ata 17.500 euros.

Ofertas de emprego - Xuño01

Boletín Axencia Local de Colocación, pode consultarse no seguinte enlace

Ver o boletin do 01-06-2020

Confederación de Empresarios de Galicia, pode consultarse no seguinte enlace:

Ver o boletin do 01-06-2020

Tags:

Reanudación actividade cotiá do Concello

Na data de hoxe, 02 de xuño, ven de se publicar no taboleiro de edictos do Concello o decreto 160/2020 no que se acorda retomar a actividade ordinaria e presencial dos traballadores municipais que viñan desempeñando o seu traballo na modalidade de teletraballo.

Recomendase o uso da plataforma telemática para a comunicación coa administración e no caso de ter q acudir presencialmente debe facerse mediante CITA PREVIA solicitandoa no 981 51 60 20 para os servizos municipais ou no 981 51 60 75 para Servizos Sociais.

Tags:

Páxinas