Actualidade

Axuda a mellora das infraestructuras e do equipamento do Punto de Atención á Infancia. Programa operativo FEDER Galicia 2014-2020

Ao Concello de Boimorto foille concedida neste ano 2017 unha subvención ao abeiro da convocatoria de axudas para o investimento na mellora das infraestructuras e do equipamento do Punto de Atención á Infancia, cofinanciada polo Fondo Europeo de Desenvolvemento Rexional no marco do programa operativo FEDER Galicia 2014-2020. Expdte.:BS403E-CO-2017-26.

Brigada Incendios - Concello de Boimorto

En vista da situación actual de seca e da addenda ao convenio de colaboración subscrito entre a Consellería do Medio Rural e o Concello de Boimorto para a participación na prevención e defensa contra incendios forestais durante os anos 2016, 2017 e 2018, cuxo obxecto é ampliar o período de operatividade para as brigadas ata o 30 de novembro de 2017 o Concello de Boimorto convoca nova selección para formar cuadrilla municipal de extinción de incendios.

Páxinas

Subscribe to Actualidade